نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

بهترین گل زندگی من و بابا مهدی

روزهایی که گذشت

1390/12/22 18:40
نویسنده : tasnim
443 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم خوبی خوشگلم

یه بار دیگه اومدم تو وبت در حالی ه خودت نیستی . اومدم از روزایی که چه عرض کنم ازاین چند ماهی که نبودم برات بنویسم از 15 شهریور تا حالا پستی نداشتم راستش با خوم گفتم حالا که خودت نیستی چرا بیخودی صفحات وبلاگتو ببرم بالا

خب حالا از اتفاقایی که تو این مدت افتاده برات بگم البته باید فهرستی بگم چون اگه بگم همراه جزئیات باشه خیلی طولانی میشه و برا خودش عمریهمتفکر .تازه ریز ریزه اتفاقا هم یادم رفته دیگه چه میشه کرد...

 

خب بعد مسافرتی که تو ماه رمضون به شهرمون داشتیم چند هفته بعدش خونواده ی  من اومدن خونمون 

بعد اواخر مهر خبر رسید که عمه زهرا میخواد عروس بشه و منو بابا مهدی زودی شالو کلاه کردیم و بعد گرفتن مرخصی خودمونو برا عقد کنون رسوندیم که 7 ابان بود 

من برم زودی میام بقیه ی اتفاقا رو مینویسم و پست و کامل میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

يك دوست
15 فروردین 91 22:32
عزیزم آهنگ صدایت با به دنیا آمدنت زیباترین ترانه زندگي مادرت ، نفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنش و وجودت تنها دلیل زنده بودنش است ، پس با او بمان تا زنده بماند. تولدت مبارک
طاهره مامان امیرعلی
19 شهریور 91 13:05
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
باران قلنبه
21 شهریور 91 17:35
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival لینک مستقیم جشنواره تو وبم هست یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه من نیاز دارم به رای شما عجله کنین زیاد وقت نمونده منتظرمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا