نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

بهترین گل زندگی من و بابا مهدی

مامان بد قول!!!!!!!!

1390/3/7 8:04
نویسنده : tasnim
537 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم 

به به چشمم روشن نیومده داری  بهونه میگیری داری فکر میکنی من بد قولم چطور دلت میاد از این فکرا  بکنی

بلههههه درسته قول داده بودم بیام و تا قبل از اومدن شما از خودمو بابایی برات بگم قبول دارم اما قرار نیست که شما از این حرفا بزنی مامانی باور کن سرم شلوغه و گرنه من خیلی دلم میخواد تند تند برات بنویسم باید بودیو میدیدی روزی چند بار میام به وبلاگت سر میزنم اخه چیکار کنم نمیشه نیستی که ببینی این مدت چیا پیش اومده پس حالا خوب گوش کن......niniweblog.com

niniweblog.com

 مامانی کلی مریض شده بود 

بله مریض شده بودم کلیم عفونت کرده بود حتی نمیتونستم دستمو مشت کنم کاری جز خوابیدن از دستم برنمیومد 

با بابایی رفتیم دکتر اما خوب الان خدارو شکر خوبم به مادر جونم چیزی نگفتم چون میدونم اگه بدونه کلی ناراحت میشه از اونجایی که کلی ازم دوره کاری هم ازدستش برنمیاد پس چرا نگرانش کنم 

یاد بگیر مثل بعضیا نیستم که نق بزنم و بگم مامانم بد قوله قدر مامانمو میدونم  

در عوض همسری ازم پرستاری کرد تا خوب بشم دست گلش درد نکنه

منم میگم دوست دارم عزیزم  اینم یه عکس خوشگل از من و همسریدختر و پسر

امیدوارم همیشه سلامت باشی و روزای خوشگلی داشته باشی البته با خانوم گلت 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)