نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

بهترین گل زندگی من و بابا مهدی

مامان بازیگوش باید تنبیه بشه

1390/3/7 19:08
نویسنده : tasnim
634 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلم 

ایندفعه اومدم تا یه خداحافظی تقریبا یه ماهه بکنم  هر کاری کردم نشد

چیکار میشه کرد مامان بازیگوش و سر به هوایی داری

دفعه ی قبل محرومیت از نی نی سایت که ظاهرا کارساز نبود واینبار محرومیت از نی نی وبلاگniniweblog.com

niniweblog.com

ناراحت نشو دیگه شما که خبر نداری کارم شده فقط نی نی وبلاگ حالا بماند که روزی چند بار به وبلاگت سر میزنم وقتایی هم که وبلاگ شما نیستم وبلاگ بقیه ی نی نی ها گشت میزنم 

دیگه از دست خودم کلی عصبانی شدم  انگار نه انگار که به امتحاناتم کم مونده چند وقت پیش وقتی دیدم نمیتونم خودمو کنترل کنم به همسری گفتم از محدودگر اینترنت استفاده کنه و نی نی سایت تا یه مدت برام ببنده اما کارساز نبود و نی نی وبلاگ جاشو برام پر کرد اما اینجوری نمیشه 

الان که بابا مهدی خونه نیست اما وقتی اومد میگم نی نی وبلاگم برام ببنده وقتی نی نی سایتو برام میبست گفت برا نی نی وبلاگم این برنامه رو نصب میکنم بعد گفت نه بزار نی نی وبلاگ باز بمونه دلش برام سوخت

اما کاش همون موقع نی نی وبلاگم میبست 

یه مدت برم بشم مامان درسخون 

شما هم برام دعا کن که این مدت که نیستم مامان درسخونی باشمو نمره های خوب خوب بگیرم

پس تا وقتی برگردم مراقب خودت باش دوست دارم گلکم 

                  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان صفا
7 خرداد 90 21:57
سلام باشه مامانی ولی قول بده بعد امتحانات بازم بیای امروز می خوام بلینکمتون تو گلکم انشالله امتحانات خوب خوب بدی، شوشو ما هم کم کم داره گیر می ده به این نی نی وب گردی ما ،خوب دیگه چه کنم دو ماه از درس خلاص شدم ها اما باز بهم گیر میدن... چشم براهم تا بیایی مامانی

سلام مامان صفا اگه بعد امتحانا تونستم همسری رو راضی کنم حتما میام فقط کاش ادرس نی نی وبلاگتونو میذاشتین
مامان صفا
8 خرداد 90 0:37
وب ما گلکم هست. قبلا هم گفتم من که میام حتی اگه شده به خاطر آهنگ آرام بخشش... حتی شوشو هم یادش گرفته
مامان نوژا
8 خرداد 90 8:01
سلام امیدوارم امتحاناتون رو خوب بدین بازم به من سر بزنید
مامان محمد عرفان
9 خرداد 90 10:33
من و محمد عرفان دوستون داریم و آرزوی بهترین ها رو براتون داریم
mamane mani
12 خرداد 90 13:43
salam mamnoon ke be ma sar zadin.felan ta mituni dars bekhun va az vaghtet estefadeh kon chon badan nini barat vaghte sar kharundan nemizare.omidvaram emtehanat ro khub bedin.
مامان مانی جون
15 خرداد 90 14:26
سلام ممنونم که سر میزنی خدا به تو هم یه نی نی ناز بده آمین
مامان صفا
18 خرداد 90 11:28
شب لیلة الرغائب هست به یادتون هستم انشاالله نظر لطف خدا شامل حال همه مون بشه.. امتحانات هم خوب بدی... به امید پشت سر گذاشتن امتحانای زندگی مامانی دلم برات تنگ شده چشم به راهم تا بیایی


خیلی ممنون مامانی دوستتون دارم