نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

بهترین گل زندگی من و بابا مهدی

همسرم روزت مبارک

1390/3/26 1:48
نویسنده : tasnim
504 بازدید
اشتراک گذاری

الان که دارم این متنو مینویسم سر کاری و من تنهام ومن اینو بهترین فرصت دونستم تا بیام و این روزو بهت تبریک بگم میدونم بعدا خودت میایو میخونی

ولادت حضرت علی(ع) وروز مرد و به تو مرد زندگیم تبریک میگم و برات از خدا بهترینها رو میخوام

امیدوارم حضرت علی در لحظه لحظه ی زندگیت یاورت باشه 

بهترین هارو از خدا برات ارزومندم

روزت مبارک بهترینم

عکس های زیبا و رویایی از گل رز  - pixfa.net

                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان صفا
26 خرداد 90 17:39
هورا باز اومدین
خسته نباشی مامان تسنیم از امتحانا
تولد حضرت علی رو به شما و خانواده محترمتون تبریک می گم
ما با اجازه هر روز یه سری به خونتون می زدیم و یه رای هم تو صندوقتون می انداختیم
راستی تا کی مشقتون ادامه داره؛ البته تحصیل همیشه خوبهولی مشقش بد


سلام مامانی خیلی ممنون از لطفتون
حالا حالاها ادامه داره راه درازی در پیش دارم
سارا
27 خرداد 90 18:54
اگر بدانی... چه کسی،کشتی زندگی را از میان موج های سهمگین روزگار به ساحل آرام رویاهایت رسانده است؟ "پدرت"را می پرستی!!! روز پدر مبارک مخصوصا به همسر عزیز شما خوشحال می شیم بیاید پیشمون
سارا
28 خرداد 90 16:16
سلام عزیزم خواهش می کنم وظیفه بود دوست دارم جزو دوستام باشی می تونم لینکت کنم؟با چه اسمی؟


سلام مامان سارا خواهش میکنم با اجازتون من شما رو با اسم 4تا نی نی آينده سارا و مهدى لینک میکنم شما هم منو با بهترین گل زندگی من و بابا مهدی لینک کنید
دانيال
13 تیر 90 11:16
سلام من مامان دانيال هستم . خوشحال ميشم كه به سايت دانيال يه سري بزنيد متشكرم مامان مهربون
دانيال
27 تیر 90 9:35
سلام خاله و مامان آينده مي تونم خواهش كنم به دانيال راي بديد متشكر مي شم مامان دن دني