نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

بهترین گل زندگی من و بابا مهدی

دخملی یا پسمل ! اسمت چیه؟

1390/2/20 0:53
نویسنده : tasnim
291 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگرم  شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے  

گفتم قبل از اینکه در مورد خودمو بابایی برات بگم اول در این مورد یکم باهات صحبت کنم عزیزکم من هنوز نمی دونم شما دخملی niniweblog.com یا پسمل niniweblog.com یا شایدم دوقلو   niniweblog.comniniweblog.comوای خدا جون دلم اب شد

niniweblog.com

niniweblog.com 

برا همینم رنگ قالب وبلاگتو یه رنگ خنثی انتخاب کردم خودمم این رنگو دوست دارم امیدوارم شما هم دوست داشته باشی و اما اسم عزیز دلم ...

عزیزکم اگه پسر باشی niniweblog.comمن علیرضا خیلی دوست دارم بابایی رم راضی کردم اما تو یه مجله ای که بابا مهدی برام اورده بود نوشته بودن اونایی که اسمشون محمد خدا تو اون دنیا یه پاداش ویژه بهشون میده من نمیخوام پسرمو از این هدیه ی خدا محروم کنم اما اگه قرار باشه اسمت محمدم بشه باز کنارش یه علی میذارم بذار به یه چیز اعتراف کنم niniweblog.comمن از اول اسم علی و مهدی رو خیلی دوست داشتم حالا که اسم بابایی مهدی شده اسم پسملمو علی میذارم اما اگه دخمل مامان شدی niniweblog.comمن یه بار از دهنم در رفت پیش بابایی گفتم نازنین زهرا از اون موقع هر وقت حرف دختر پیش میاد بابایی زود میگه نازنین زهرا خیلی این اسمو دوست داره حالا تا خدا چی بخواد گفتم که بدونی ما از الان که هنوز وجودم نداری داریم برات نقشه میکشیم دوست دارم گلکم niniweblog.com من فعلا میرم اما باز میامو برات از همه چی میگم پس فعلا بای بای  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نازنین نرگس نفس مامان
22 اردیبهشت 90 10:34
ایشالا که دو قلوی دختر وپسر باشه به ما سر بزن خوشحال میشیم


خیلی ممنون بببینیم خدا چی میخواد