نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

بهترین گل زندگی من و بابا مهدی

من و اقای همسر (1)

1390/2/21 8:59
نویسنده : tasnim
316 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل من  

دیگه از از امروز میخوام تا وقتی که میای از خودمو بابایی برات بگم من واقای همسر 6 اذر 89 با هم عروسی کردیم به خاطر کار اقای پدر ما یه شهر دیگه زندگی میکنیم ومن اینجا کسی رو ندارم گاهی وقتا که تنهام و کسی خونه نیست از تنهایی گریم میگیرهniniweblog.comاما خوب کاریش نمیشه کرد باید تحمل کنم

 niniweblog.com

niniweblog.com

اوایل بیشتر میخوابیدم  اما دیگه حال خوابیدنم ندارم الان تنها کارم برا وقتایی که بابا مهدی سر کاره شده درس خوندنو niniweblog.comوبلاگ نویسی  اما خوب همسری هم چون میدونه حوصلم سر میره برا همین زود زود میگه بریم بیرون جدیدا اینجا یه پارک زدن جمعه ها مسابقه ی ماهیگیری و قایق سواری داره niniweblog.com مامانی ننرسیا ما قراره ماهی رو بگیریم این برعکس شده  بابایی گفته از این به بعد جمعه ها میریمم اونجا منم کلی ذوق کردمniniweblog.com

niniweblog.com گریه نکن جیگرم شما بیای سه نفری میریم قربون ذوق کردنتم niniweblog.comبرم 

من برم به مادر جون زنگ بزنم  دوست دارم شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دوست
3 خرداد 90 12:00
خیلی بامزه بود
خدایا یدونه نی نی بهش بده تا حالشو ببره
اما بعد میشه مثل من که مدام داد میزنم
باباجون ننننننننننننننننننننکن
نریز
بشین
وای خدایاا
کمک
غلط کردم