نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

بهترین گل زندگی من و بابا مهدی

ذوق بابا مهدی

1390/2/23 10:23
نویسنده : tasnim
418 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل من 

وای عزیزکم امروز نمیدونی چقدر ذوق کردم    

اخه نمیدونی که چی شد niniweblog.com بابا مهدی کم وبیش از درست کردن وبلاگت با خبر بود دو روز قبل برا چندلحظه نشونش دادم اما دستش بند بود زیاد توجه نکرد امروز صبح یهو از دهنم پرید گفتم وبلاگی که درست کردم یهو بابایی یادش افتاد وای اصلا فکرشم نمیکردم   

niniweblog.com

niniweblog.com

البته اینم بگما زیادم اتفاقی نبود  خودم میدونستم چی میگم به کسی نگی ها یکم شیطونی کردم خوشت میاد چه مامان زرنگی داری  میخواستم واکنش همسری  رو ببینم خیلی علاقه داشتم ببینم چه عکس العملی نشون میده 

خوب میگفتم  تا من گفتم وبلاگ بابایی زود گفت ادرس وبلاگت چی بود منم خودمو زدم به اون راه گفتم اخه من نمیخوام الان ببینیش  اونم که دیگه حساستر شده بود گفت خودم پیدا میکنم  خلاصه منم  از خودم رد پا گذاشته بودم بابایی هم که زرنگ  زودی پیدا کرد رفت تو وبلاگو وای نمیدونی چه ذوقی کرد  منم زود خودمو لوس کردم  گفتم مهدی نمیدونی هر وقت کد موس میذارم وبلاگ ایراد پیدا میکنه البته واقعا این مشکلو داشتم بابایی هم زود رفت و یه  کد موس موشگل برات گذاشت بعدش زود حرف کد موزیک وبلاگو پیش کشیدم که بابایی هم با سلیقه یه خودش وتایید من موزیک وبلاگتم عوض کرد  نمیدونی با چه ذوقی زود  زود کار میکرد بعد خواست عکس کاربری وبلاگتم عوض کنه که دیگه دیر بود وباید میرفت اما گفت وقتی برگردم یه عکس خوشگل پیدا میکنم اگه شما خودت بودی عکس ناز خودتو میذاشتیم جیگرم

حالا وقتی به امید خدا بیای عکس خودتو میذاریم همه ی اینا رو گفتم که بدونی نیومده چقدر برامون عزیزی قربون خدا برم که عشق بچه رو از الان تو دلمون گذاشته فقط دعا کن خدا دلمونو نشکنه و شما رو به ما بد ه بعضی وقتا مخصوصا وقتی برا وبلاگت مطلب میذارم با خودم میگم نکنه اصلا ما بچه دار نشیم  فکرشم ازار دهندست  

 خدایا خودت به ما وهمه ی بابا مامانا رحم کنو ما رو از این نعمت بزرگت محروم نکن

من دیگه میرم ولی باز میامو برات از همه چی میگم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)