نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

بهترین گل زندگی من و بابا مهدی

تنهایی های من

1390/2/24 19:40
نویسنده : tasnim
394 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم

الان که دارم این متنو تایپ میکنم  دیگه پاک کلافه شدم  

نمیدونی چقدر غمگینم اخه  تو خونه تنهام وای که تنهایی  چقدر سخته امیدوارم هیچ وقت تنها نباشی جیگرم

اونقدر اومدم تو اینترنت گشتم دیگه خودمم خسته شدم  همسری خونه نیست البته کمتر از یه ساعته دیگه میادا اما دیگه نتونستم  تحمل کنم گفتم یکم بیام با جگر گوشم بحرفم  niniweblog.com

niniweblog.com

بیکارم نیستما کلی از درسام عقبم اما حال درس خوندنم ندارم 

تازه یه کیکم درست کردم بابایی گفته بیام خونه میریم یکم بیرون اخه میدونه حوصلم سر میره اما چی کار میشه کرد این شهری که ما هستیم جای تفریحی خاصی نداره دعا کن  این دو سال تموم بشه برگردیم شهر خودمون یا حداقل شهری باشه که جا برای گردش داشته باشه

شامم قراره بابایی بذاره اخ که نمیدونی چه بابای هنرمندی داری دستپختش یه دونست   خب من دیگه برم اماده بشم چون اقای شوهر گفته تا من میام اماده شو 

پس تا بعد 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)